BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 16, 2008

dapat hadiah dr indon..mama belikan :)(:




Thanks to my mother !! hohoho.. Mama, Papa,Alyaa and Abdullah pegy bercuti di indonesia (12/12/08-16/12/08),, jelesh aku! bkan nak bawak aku pegy sekali.. alorhh,, mama bawak diorg yg x penah naik aeroplane agy..aku da penah rase.. haha..cian tol bdak2 tuhh.. :DD

tu ar cenderahati dr indonesia untuk aku..actually ade lg..tp x nk ar tayang sume.. hehehe..ade dua helai baju and seluar.. ape2 pon aku hepy bangat !! hehe ;)

Jam tuh alyaa pnye, tp aku nak gak..so aku rampas dr dia.. hahah.. sekali sekala buli dia..dia pn x berapa nk kesahh.. hehe.. thanks alyaa cyg !! beg tuh aku x ske mule2.. tp redha jer ar..ade kegunaanye jugakk.. hehehe.. okeyh ar.. x mo ar bebel daa.. nnt aku update blog agy..rajin2 ar follow !! hohoh :DD

0 comments: