BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 7, 2009

Khas Untuk Awak

Awak...Hari ni awak namapak handsome sgt!
Tapi saya puji dalam hati je.
Padahal nak juga puji sekuat hati !

Awak...Hari ni awk senyum kat saye,
Tapi saya buat-buat tak nampak,
Padahal nak elak pengsan,
Nak juga elak kawan saya perasan.

Awak... Hari ni saya senyum kat awak,
Tapi awak jalan depan saya,
Jadi senyum pun takde gune,
Kalau lambai lagi la awak tak nampak.

Awak...Hari ni awk tegur saya,
Tapi saya buat-buat pekak,
Bukan jual mahal,
Tapi saya tak layak..

Awak...Hari saya tegur awk,
Tapi tegur awk dalam hati,
Jadi awak tak pernah dengar,
All the good luck and take care hari-hari.

Awak...Hari ni awak ejek saya lagi,
Saya pura-pura marah dalam hati,
Sebenarnya tak kisah awak ejek saya hari-hari,
Kalau itu buat awak happy!

Awak...Hari ni saya tulis SMS untuk awk,
Tapi, saya tak pernah send,
Sebab saya tak tahu no. telefon awk,
Saya malu nak minta kat awk.

Awak, Hari ni saya rase rindu,
Tapi saya tak mengaku.
Padahal saya cari awak tiap-tiap hari,
Kot-Kot boleh terserempak dengan awk.

Awak...Kalau nanti awk dah ade si dia di sisi,
Jangan awak tunjuk tuan punya diri,
Sbb confirm saya akan makan hati,
Aduh, melepas la lagy!

Awak. sebelum saya pergi hari ni,
Kat sini saya janji,
Semua ini untuk awak,
Sebab kenal awk adalah anugerah terindah yang pernah saya miliki,
Khas untuk si dia yang hadir dalam mimpi dan dunia realiti,

Saya tahu yang awak tidak pernah mengeerti,
Namun jujur saya katakan bahawa hati ini hanya ikhlas untuk awk :)

0 comments: