BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 1, 2009

ouh PLKN lahh. yeayy! :)

salam,heee. guess what?
today is a 'something' day for me lahh.
hari July 1 2009 knn?
aku dpt berita nieh Jun 30 2009, haha
berita yg agak agak mengejutkan,
da agak da bnda nieh akan berlaku , but ta sangke lak secepat kilat cmnieh,
so, i'm very very shocked! arhhh. heart attack.
but in the same tyme, aku rase amat bertuah dan hepy :) kerana dlm berpuloh ribu kot,
aku dipilih ouh! yay, my name is in the list yaww!!
hahaha.

yah, aku dipilih sebagai peserta PLKN/NS bg sesi thun 2010.


nieh nak cite first time bace msg tuhh,
aku anta ar kt num 15888.
dengan menaip PLKN SEMAK 9201195154
then, about 5 or 10 minutes later,
i received a msg,
it was 15888 number appeared la knn.
then aku bace,

Tahniah ! 920119145154 NURAFIFAH BT MOHD FADZIL terpilih menyertai PLKN siri 7/2010

haaa, pas2 aku sedikit terjerit.
mcm2 la perasaan aku knn.

hepy+terkejot berok+blur= scream!! :D

hahaha.

hehe. tu je lah nak cite..
kepada kwan2 yg lain, gud luck keyh!! :D

muuahhh!

2 comments:

tqa.awesome said...

waa,,
pdn muke kaw kne pegy !!
yeahhhhh ..~

kurus sket ....
haaa haaaa

HaNz said...

haha..syg x boley hantar..haha