BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 27, 2009

oh lelaki,

haha, rase gedik hatiku ini untuk bercerita ttg lelaki idaman. :)
ouh, lepas bace novel cintan-cintun. rase untuk berkahwin semakin membuak buak!

"mama. nak kawen! carikan lelaki utk kakcik satu!" haha
itulah kate2 yg menjerit dlm hatiku. haha XD

ciri-ciri :
- lelaki yg gagah perkasa.
- lelaki yg protect aku dr lipas
- lelaki yg pndai amek hati aku then ta reti2 na pulangkan
- lelaki yg penyayang dan romantiko
- lelaki yg reti bab agama secara mendalam, bukan aku bimbing dia, dia bimbing aku
- lelaki yg reti hormat org laen
- lelaki yg mempunyai wajah yg sjuk mate memandang
- lelaki yg baek budi pekerti
- lelaki yg tak ego, sbb aku da ego. so ko jgn na ego lak! haha
- lelaki yg kaya raya dengan ilmu. haha XD
- lelaki yg terima aku seadanya

- lelaki yg sporting moting



oh, itu saje kut.
SEKIAN :)

0 comments: