BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 4, 2009

seseorang.

teringin cerita pasal dia di blog aku neh. :)
most special la KOT.

kami tidak bercouple, juga tidak berkaseh.
jadi conclusion; bukan pasal couple aku or kekasih.
saye dianggap TAKEN hanya bila saya bergelar isteri oke! :)

he's polite man , gentleman, agak pendiam, heppy, sgt baik hati,
hormat org laen, pandai, sweet!

he's just fulfill my future husband's character. hehe.
aku hanya berdoa pada ALLAH S.W.T supaya dpt jodoh yg sesuai dgn aku.
yg same baik dgn aku. aku tau tak layak dpat lelaki yg begitu baik .
 :( shahdu la pulak. haihhh


kteorg mmg member. bukan sekelas. kelas sebelah. heee :)
antara kenangan kteorg. ade ke?
hehe. skit jea.
 baru2 neh laaah, he's the only one yg dtg beraya dirumah ku!
thanks byk2 ya awak.
kiranya tahon nie beraya bersama dia.
dua hari plak tuh. ari sabtu dia pegi ruma aku. ari ahad aku pegi ruma dia.
:D

sgt2 heppy! :)
da kenal da ayah dan emaknye!. haha lebih2 lak aku neh. gedik santai tol lahh. XD





maaf, saya da tersuka kat awak lahh :)
 




0 comments: