BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 15, 2009

Kelegaan :)

Assalamualaikum,
sudah lame aku tak mengupdate blog terchenta ini.

banyak cerita aku tak kongsi kan?
malas pulak nak restory kat blog neyy

okey lah, aku story mane yang termampu. yang best2 jea aku cite ye? :)

dah abih SPM, yeay, MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA! (nada Tunku Abdul Razak . Haha)
tapi, perikse SPM agak susah, aku rase aku kantoi ah subject science, HAHA.
tu ah pipah, maen2 lagi, Padan muke, heh
pape pon, aku harap ah result aku tak menyedihkan sangat.
YA ALLAH, dengarkanlah setiap doa hambaMU yang HINA ini. Aminnn. :)

lain cerita pulak da abeh SPM nieh,
aku maken bosan. yelah tatau nk watpe.
izzati zafirah berseronok di INDONESIA bersama keluarga tercinta.
dia tnggalkan kteorg kebosanan kat MALAYSIA ney :(
cepat balek ya! haha, aku nak sourviniers dari seberang! HAHA

sepanjang cuti ney, aku pergi PWTC jea.
ade pameran MARA kt sane. aku pergi bersama2 ATHIRAH, HAZWANI, AMALINA dan AMIRAH.
hurmm, dah sampai sane dalam kul 9.30
bajet jam arh en, pegi ah awal. ingatkan pameran tu da ON, tgok2 kul 12 tgh hari baru ON
adeyhh, kami agak kebuntuan mencari cahaya keimanan waktu tuh, HAHA
finally, rancangan aku dan amlina untuk pergi ke LAW YATT bersama2 muncul.
athirah agak keberatan, yela dia amat risau dengan keadaan di KL, bukan selamat sgt pn.
tapi, dia kena ikot jugak la, takan nk kena tggl lak. haha
huhu, urm. pergi ke sana menaiki LRT. turun kan stesn HANG TUAH.
tp malangnye, kiteorg tersesat jap, sbb x pasti nk naek train arah mane.
so , bantai je ah. tup tup, salah jalan. then, berpusing la balek.
dalam keadaan niehh, aku ngan amalina je tau jalan. bebudak yg laen ikot jeee.
haha. XD

dah smpai HANG TUAH, tukar naek monorail pergi BB, alhamdulillah semuanya selamat.
tujuan aku pergi LAW YATT sbb nak cari pendrive tuk Hazwani. nak ganti pendrive dia yang aku tak sengaja hilangkan.
Dah turun smpai ke BB, si Athirah merengek nak makan, dia mmg suke nak lapar, makannye sikit jea. badan slim jeh.
jeles2! HAHA
aku ngan amalina berkeputusan pergi LAW YATT berdua jea. kiteorg suh budak 3 org tuh g makan
kat KFC, tnggu kteorg kat situ.

aku dan amalina pn blah la pergi, dan mencari pendrive di situ, setelah penat berpusing2 dan tak jumpe pendrive yang
murah, aku berkeputusan blah dr situ, ciss! ingat murah, mahal jea. ade ah jumpe 4G nye, tp RM50. huhhh. mahal kn?
aku rase tnggu PC fair baru aku beli kott.

dahtu, balek la g KFC balek. makan2 jap , borak2 jap.
pastu balek PWTC balek.

di PWTC, keadaan agak meriah dan sesak.
kiteorg pergi la kesatu satu booth pilihan hati sanubari.
then, dgr la org tu membebel2, amalina lak sibuk mengumpul beg yang diorg kasi.
aku pon join ahh.
ade la dalam dekat 10 beg kterg dapat. haha . gorgeous!! :)
ngeh33. XD

pehtu balek, penat. itu jea.
haha.

SEKIAN, :P

0 comments: