BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 17, 2009

Aidilfitri

aidil bukan lah name pakwe aku, fitri bukan name suamiku.
jadi sebelum korang salah faham. baek aku bgtau. HAHA
aidilfitri, oh sudah sebulan sekejapnye aku menunggu kehadiranmu.
sungguh seronok + excited menyambutmu.
setelah sekejapnye berpuasa di bulan ramadhan al mubarak.
akhirnya, kau datang dengan diundang. :)

ohh, di aidilfitri / syawal, aku akan balek kampung .
walaupun dah takde nenek mahupun atok.
aku ialah cucu yatim piatu :(
(nak nenek ngan atok!, sesape nk kongsi tak?)
lupekan kisah sedih itu sebentar ya :)

haaa, this year, aku menyambut kemenangan dalam berpuasa selama sebulan di KELANTAN dan PERAK.
sangat besh jmpe saudara mara! :P
hari raye pertama :
aku bertolak menuju ke KELANTAN, hingga raya ketiga berada di sane.
hari raye keempat:
aku balek menuju ke PERAK, sekejap je kat perak, dua hari jea.
oke lah, mau cakap sumthing nehh.

SELAMAT HARI RAYA AIDLFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN 
 
bagi rakan rakan yang mengenali dirku ini :)

'abang, saya mintak maaf dan batin yaw' kata afifah kepada bakal suaminya. HAHA XD

0 comments: