BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 26, 2009

What a Day ! :)


                                                       ketika beraya di rumah aku.
kan blog bawah aku nih tulis yang aku bakal keluar bersama2 kwn2 pegy beraya, yeahh. akhirnya aku malas2 pon pegy la gaks, 5 buah rumah sekali tuhhh. RAYA SAKAN la katekan !


first pegi rumah athirah, makan mee kari, shodapp! :) thanks tirah.
dapat duet raye beb, lumayan tol gi umah athirah nehh. terima kaseh mak cik! 
HAHA XD

 then, pegy ruma kak k-run pulok. haha, nak masok tuh, haiyakk, org da rmai datang,

kawan2 kak k-run ahh, senior2 kteorg. punye ahh malu, mcm tanak jea masok! aleh2, masok la gak, tp tak dduk bersama dgn mereka la, duduk kt ruang laen, 
lupe lak nk bgtau yg dtg ialah : afifah, athirah, musfirah, izzati, aisya, hazwani.
makan mihun kt rumah kak k-run. :D


alang2 tuh, rumah azila sebelah je. usha la pegi umah azila, beraya sekali. :)
hehe, azila mcm ta mandi je lgy mase kteorg dtg. HAHA. 
thanks ye azila, layan gak kteorg, dsebabkan kteorg dtg tnpa dundang, jadi makanan pon 
makan kueh raya saje laaa XD tapi sedappp laaahh 


perjalanan diterusankan lagy ke rumah asyiqin , berjalan kaki oh, ikot jalan KOK DOH laks tuhh. naseb baek tade anjing yg mnyerang kami sume. HAHA. thanks ANJING. :P




da smpai umah syiqin plak, huuu. guess what? ellisal dan dhira comel ponn ade kt situ gaks.
haha. sume jeri2, sebab agak teruja jmpe member lame. HAHA
ellisal ; makin cantek menawan
nadhira ; dikenalai sbg dhira comel dan maseh rock dan laser! hahaha
syiqin ; you are still da besh sayang! maintain jea :)
mak syiqin ; maseh melayanku dan mengingatiku. thanks mak syiqin 
macam2 giler berborak ohhh, kenangan2 dan cerita2 baru muncul lahh. 
pot pet pot pet sumenyaa. gelak ketawa mmg tak henti henti! love that moment :D


suddenly, maizatunnur tiba! ohhh, rindunya pada maiza. haaa XD
kau makin cun lahhh. heee. mcm ustazah, ko mmg sgt solehah dr dulu . hehe
dan dlm kul 3 pulak, org yg paling aku tunggu2 pon tiba, Noor Adila Ali. adila berpakaian merah menyala. heee, rindu gler same kauu. akhirnya jmpe gaks. tp dlm mase yg same. aku sgt malu ahh ngan kau. tak biase kot. sbb da alme x jmpe. padahal hati mmbuak2 nk berborak ngan ko! :)



                                        we're best fren forever sayang!! 


pastu, gi umah zaty pulakk. makan nasi goreng bersama ayam rendang, 
fullamak, sedapp ah cik zah. :) hehe
keadaan rumah izzaty sgt la meriah kerana kehadiran seorg budak merangkap adek izzaty.
si bongsu shaidatul alisya :)



                                            nih la budak comel nehh


di ruma izzaty juge, aku dan ika exercise. haha. ade treatmill and bicycle. kteorg bantai ahh benda tuhh. HAHA
wani plak kena gigit ngan hamster. cian kak wani. 'alisya, cepat pujuk kak wani?' haha


kat rumah pipah plak, aku la tuhh.
diorg sume kekenyangan. so aku bg air jea.
alisya lak giler kecoh ohh, kau sgt la peramah! haha. sayang alisya :)
hehe 


 
afifah,adila, dhira comel



sahabat handai

 


afifah bersama-sama rakan-rakan



1 comments:

FARAH ASYIQIN said...

pah,
what a day
tjuk krgn utk trial aku tuh
mmg pun what a day
happy gile ngan korg
syg ah sme korg
mmuahhxxx
thanx for the wish