BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 1, 2009

graduation day

bismillahirrahmanirrahim,

graduation day, such a glamorous day! 
everyone jadi glamor gituu. :)

aku ? biase2 je kott. haha.
 heee. 

kami iaitu anis wafda, izzati zafirah, nurul athirah, nur amalina dan saya nurafifah, bertolak pada pukul 8.15 pagi la.

ahaha, bermakeup mngambil mase yg lame oke?
biase lah, kami perempuan tulen!

hari tuh, 
anis wafda berpakaian hijau
izzati zafirah berpakaian hijau
nurul athirah berpakaian oren + hitam
nur amalina berpakaian kelabu
dan nurafifah berpakaian oren

kami smpai agak lewat. tp takla lewat pn sbnrnye. :)
 huhu.
 lupe lak nk bg tau. venue; HOTEL GRAND SEASON     
cis, mase amek sijil tuh, aku agak nervous but segala2nya berjalan lancar.
ALHAMDULILLAH.
but, dia bg fail je, dalamnye bukan ade isi pon. haha

then, ade la persembahan merapu2. malas aku layan. aku mase tuh tgah so'oh ( penuh perot)
haha, aku kelihatan agak kepenatan la mase tuhh.
diorg pulak bersibuk2 bergmbar. hehe. aku pon nak gak laa.

antara org yang aku bergambar :
aliphiqri 
aniq airyl
amalina
izzaty
hazwani
wahida
durga
izwan
richard
siti nur syafiqah
anis wafda
akmalina
aimy mukhriz
cikgu Halim tersayang. HAHA



itu jelah KOT


antara org yg aku nk bergmbar tp tak dapat :
amirul hakim
choo chan hong
cikgu hairil

 tiga lelaki howt oke! HEHE


pah dan zaty da graduate la. ama mcm hantu kt tgh2 tuu. haha

 

memek nii, buat muka romeo lak! haha




then, da penat bergmbar, 5 sc lamda pn da buat persembahan, kul 2.30 ptg baru la boleh balek. mase balek tuh aku bergmbar ngan memek.
biase je bergmbar ngan dia, takde feeling oke. haha

yang ade feeling mase bergmbar ngan pH. hehe. tp gmba aku ngan pH kt kamera pH ar.
nnt aku mintak beliau lahh :)

thanks ya pH !



uhh, da keluar pintu ballroom GRAND SEASON.
saye ternampak cikgu kesayangan. hehe.
plus ternampak adek kesayangan.


dua2 hero itu ialah cikgu halim dan faiz :)


cerita bersama cikgu halim :


pah : cikgu ! cikgu ! nak bergambar ngan cikgu boleh? (dengan tersengih2 :))
cikgu halim : boleh boleh. 
pah dan izzati: (masing2 berkata) aku dulu nak tgkap gmba ! aku dulu! berebut2 ahh. 
cikgu halim : takpe2, jgn risau ade tiga lagi tempat boleh diisi. HAHA
pah dan izzati: HAHAHAHA. (gelak besar)
pah : (menjerit) cepat lah zati! cepat cepat! 
cikgu halim : waahh, gelojoh dia nihh (aku la yg gelojoh tu). HAHA. haa cepat cepat!
pah : HAHAHAHAHAHA
  
zaty pon snap gmba saye dan cikgu . :)
btw, ini ade rahsia mau kongsi.
cikgu, soory la sy tersentuh skit kandungan cikgu. HAHA
sape tak faham? lembap! aku tersentuh perut cikgu yang dah mengandung berapa bulan da tp tak penah bersalin. hehehe. 
cikgu, saye bergurau je! hehe. btw, cikgu sgt hensem woo! u're my fav teacher forever lah


..............................smbung balek..........................


cikgu halim : haaa, ni sah yang no dua!
pah : HAHAHAHHA. gelak lagi laa.
cikgu halim : HAHAHAHHAHA. gelak jugak.


pastu zaty lak tgkap gmba ngan cikgu. and cikgu ckp
" haa, yang ni no tiga" 


HAHAHA..cikgu cikgu!
lawak towll.


and tibe2, ade abg robot tuh nk mencapap lak . hishh. dasar penyibokkk!
blah la luuuu. HAHA




oh, penat dahh. mksud aku penat menulis laa babe. haiyaa.
then, balek ah. tumpah aliah. heee. kepenatan la gak.
dengan high heels yg aku pkai. haha :)




what a lovely lovely day! :)
ngeh3.


thanks kerana sudi membaca.
:P


assalamualaikummmm

 


 

0 comments: