BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 13, 2009

Hari Bersejarah


11.11.2009
tarikh pon dah cantek en.
peristiwa yang berlaku agak 'jahat' arh :)
huuu :p

kisah bermula pada pukul 9.15 la KOT. hari rabu lepas sekolah tersayang,
SMK Darul Ehsan ade buat Hari Kokurikulum.

fyi, aku bukan tak dapat award tuh, aku dapat je sijil. cuma wakil jea yg amek.
so, aku tak terlibat pon.
amalina pon tak terlibat. budak kelas aku ade ar dalam 10 orang yang amek award tuhh.
dah la hari tu, bape kerat je yang datang sekola,

JADI, afifah dan amalina neh berasa BOSANN bangat ! tetibe, fikiran setan kteorg muncul,
haha, kteorg ade plan, BESAR punya! HAHA
and and, saje nk bgtau, kteorg dua org ni prefect yahh. prefect sekola lg tuhh

ngehh3
umpphh, kami berdua neh merancang mau LARI sekola.
time rehat hari tu diawalkan, dalam kul 9 la jgak.
kteorg pegy ah teman zaty dan aliah (mereka dapat award oke)
dan amalina tiba2 berkata...


amalina : weyh, kteorg nak gi toilet jap
afifah : korang makan la dulu


tinggallah aliah dan izzati berdua.
izzati zafirah,kami tanakbgtahu awak kerana nnt awk nak ikot, jadi sape nak amek award bagi AJK kebajikan, kategori baru tuhh XD

so, afifah dan amalina teruskan perjalanan ke pintu belakang sekolah berbekalkan sebuah buku ditangan masing2. HAHA
mase dalam perjalanan tuh scandal amalina ade depan kteorg,
diorg bersembang jap, aku terpinggir. sob3. HAHA
then, yang mengejutkan dia panggil aku PAH. haishh.
aku tak rapat ngan ko pon, jadi panggil aku afifah je oke!
AMARAN KERAS nihh. HEHE

oke oke, dah smpai kat pagar sekola, kami nampak la ade dua tiga ekor budak lelaki, nak cabot lari jugak la kutt,

then, scene kat pintu pagar. ade dua orang mamat yang tak dikenal pasti identitinya bersama motor mereka menegur kami :

budak satu : akak, ade orang nak ponteng sekola.
amalina : takpe, biarkan jea. kteorg pon same. hehe
afifah : tersengih2
budak dua : laaa, pengawas pun 2x5 jea. haha
kteorg : same same GELAK. HAHA


kteorg pon blah, tanpa arah tujuan kteorg berjalan2 sampai ke sekolah cina,
then kteorg pandang belakang, cis ! ade dalam 6 ekor budak ting 3 pon lari balek
uishh, kteorg berjalan la agak laju, tanak bagi diorg cam muka kteorg la kunun. hehe
pas2 plak, abang2 form 6 pon balek naek motor. bedebah toll.
takpe, kteorg agy ar. naek teksi. HAHA
naek teksi baelk rumah aku. sbnrnye mmg nak balek umah.
nak amek baju utk gi umah aliah ptang nnt.

dalam kul 10.30 kteorg tnggu bas blah gi lepak umah athirah, jumpe buah hati Mohd Nur Iman yang berusia 3 tahun, adek athirah lahh.
Iman sangat la petah berkata-kata. dah puas bermain2 dengan Iman, dalam kul 12 lebeyh, kami pulang ke sekolah, aleh2, tgok budak2 sume da balek.

aikk? kuar awal ke ? yela tuuu.

smpai sekola, izzati tnye. korang lari eh?
sorry ah, x inform kt ko.
keadaan agak tegang uhh, zaty agak merajuk sket. dia merajuk gi kelas lamda. jmpe Hazwani. pastu dah oke dah la, kejap jea.

then, kul 1 tuhh aku, amalina, hazwani, izzaty tumpang aliah balek.
kteorg dtg uma aliah sbb nk mandi swimming pool. hehe
aku ngan ama je ahh. lg dua ekor tu tanak plak. hehe

jadi, aku ngan amalina je ah mandi kt pool tuh. sejuk gler oh air poo dia.
amalina mengggigil. HAHA. lawak uhh
aku plak kaki krem, saket oh! smpai skrg rase lg!
athirah menyusul ke ruma aliah kemudian

then, dr kul 4.30 hingga kul 6.30 gi tusyen kat perfection.


END OF MY STORY!

0 comments: